חברת גז יגל
גז יגל פייסבוק
גז יגל פייסבוק
תשלום גז מרכזי >

תשלום גז מרכזי >

הזמנות >

הזמנות >

  השירותים שלנו >

השירותים שלנו >

חברת גז יגל

הצטרפות לגז יגל

מוקד ארצי

מיכל גז דלק

מיכל גז דלק

האם כדאי להקפיד על מילוי מיכל גז הדלק במלואו בכל גיחה לתחנת הדלק?

 

בוודאי כל אחד מבינכם עברתם המון פעמים שבהם הזמן שלכם היה דחוק, בעודכם ממהרים לתור במרפאה, לפגישה עסקית, למפגש עם חברים טובים או עם קרובי משפחה בבית קפה או במסעדה וכיוצא בזאת, וגיליתם ברגע האחרון כי מיכל גז הדלק שלכם מרוקן לגמרי והנכם חייבים לדדות עד לתחנת הדלק שהכי סמוכה אליכם, על מנת למלא אותו, מה שיגרום לכך שבוודאי תאחרו מאוד למעוז חפצכם. קיימים שני סוגים של בני אדם – האחד, אלו שמקפידים למלא את מיכל הגז בכל פעם שהם מתדלקים, השני, שלא ממהרים למלא את המיכל גז באופן קבוע. כאשר לא מקפידים על מילוי מיכל הגז דלק באופן קבוע, בכל פעם שפוקדים את תחנת הדלק, הדבר יגבה מכם ביקורים תכופים בה, הרבה יותר לו הייתם ממלאים את מיכל הגז באופן קבוע בכל מילוי דלק. כמו כן, מדובר אודות הוצאות כספיות מיותרות של נסיעה חוזרת ונשנית לתחנת הדלק, בבזבוז משווע של קילומטרים, אשר מורידים את ערך הרכב וכמובן, בבזבוז זמן רב שכרוך בנסיעות מרובות שלא לצורך לתחנת הדלק. כאשר מזג האוויר קיצוני בעונת החורף והטמפרטורה מאוד נמוכה, תיתכן התעבות של מים במיכל הגז דלק. בהפעלה של המכונית, מתרחשת התחממות של הגז, כאשר בכיבוי שלה מתרחשת התקררות של הגז והוא יכול להתעבות. לא ניתן למנוע לגמרי מצב של התעבות, אבל במידה ותקפידו על מילוי מיכל הגז דלק באופן קבוע, כי אז היווצרות העיבוי תהיה נדירה, אם בכלל.

כאשר הטנק של מיכל גז הדלק מלא – קיימת סבירות שהמכונית שלכם תעבוד יותר קשה

יודעי דבר טוענים כי בשל כך שהמשקל של הטנק של חצי מיכל גז הדלק שוקל פחות, נדרש יותר דלק על מנת לנהוג ברחבי העיר. אומנם יש אמת מסוימת בכך, אבל לא יותר מדי בעל משמעות. כאשר ממלאים לגמרי את מיכל הגז הדלק הוא מהווה פחות מחמישה אחוז ממשקלה של המכונית שלכם, וכאשר ממלאים חצי מיכל דלק הפחתה של המשקל שלה בשניים וחצי אחוז לא משפיעה על צריכת הדלק, כלל וכלל.

מה אפשר לעשות עם מיכלי גז הליום חד פעמי? 

 

מיכלי גז הליום חד פעמי מאפשרים לכם לנפח את הבלון בזמן שמועדף עליכם, גם כאשר אין קבלת קהל בחנות, בשעות הלילה או השכם בבוקר, בסופי שבוע או בחגים, בהם קיימת נטייה להפתיע את היקרים לכם. מיכל הגז של הליום חד פעמי מספיק לנפח כמות בת כחמישים בלונים, בא הקץ לאכזבה ולמפח הנפש בגין בלון שנופח אמש ובתום כמה שעות הוא מתפוצץ ויוצא מכלל שימוש.

מוקד ארצי